Срина се една голяма манипулация, лъжа и оклеветяване от ръководстото на 137СУ "Ангел Кънчев", София

На вниманието на хората, които донасят на ръководството на 137СУ.
Тук е доказателството за една голяма манипулация, за очернянето на един честен човек и неговото оклеветяване.
Ето свидетелството за съдимост на Георги Георгиев, медиатор на Министерството на правосъдието, офицер от резерва, философ, юрист, който изнесе един чудесен урок по гражданско възпитание в 11 кл.

Е, колеги! Не се страхувайте. Свободата е на върха на копието!



                                                                                                До Директора
                                                                                                на 137СУ „Ангел Кънчев“
                                                                                                ж.к. Люлин 1
                                                                                                бул. „Сливница“ № 135
                                                                                                СОФИЯ
                                                                                                ТУК

О         Б         Я         С         Н         Е         Н         И         Е
от
Владислав Стефанов Георгиев
учител по английски в 137СУ „Ангел Кънчев“

Господин директор,

На 02.11.2016 година ме поканихте в стаята на заместник директорите за разговор. По време на разговора ме попитахте какъв е този човек, който съм водил в училището и в час с 11а клас.
Вие добавихте, че има подадена жалба в РИО, София по повод посещението на г-н Георги Георгиев в училището. След това заявихте, че лицето е криминално проявено и ще започне проверка от РИО в училището. Добавихте, че ще трябва да дам писмени обяснения.
Във връзка с цитирания от Вас чл. 187 т.8 и т.10 във Ваша заповед № 5302-64 от 08.11.2016 г. за даване на писмени обяснения относно „несъгласувано посещение на външно лице, представящо се за медиатор, в един от часовете по АЕ в 11а клас“, Ви информирам за следното:
1.      През всичките година на работа в 137СУ съм канил изявени специалисти, с активна гражданска позиция и големи професионалисти в техните области за изнасяне на уроци по граждански възпитание, което наричам „Заедно в час“.

По време на тези уроци гостите говорят за трудностите в живота, за жизнения си път, за серпантините на живота, паданията и изправянията. Внушението е, че нищо не се дава на готово, а всички успехи са плод на много труд и учение.

През тези години са идвали доста хора, като едни от тях са:
-  Красимир Първанов, доктор, поет китара от Точка бг
- Ваньо Софрониев, полковник о.р., военен разузнавач под прикритие, военно 
    аташе   в редица страни
-  Елмаз Исмаил, българска туркиня, високо платен банков служител
-  Стоил Ламбин, високо платен мениджър на известна фармацевтична компания
-  и други…
2. През всичките тези години никога не е ставало дума, че е необходимо „съгласуване“ на посещението с ръководството на училището.
3. Като български учител, на който хората поверяват децата си имам пълното съзнание кое е допустимо и кое не за дискутиране в гимназиален етап. Всичките тези уроци са предварително разработени, дискутирани и са фасилитирани от мен.
4. Считам, че подобни уроци дават добри модели на поведение на учениците от гимназиален етап и спомагат за професионалното им ориентиране. Учениците харесват подобни посещения.
5. На 19.10.2016 година в училището дойде Георги Георгиев, офицер от резерва, възпитаник на военно училище, завършил философия във ВТУ „Св.св. Кирил и Методий“, семестриално завършил право и медиатор на Министерството на правосъдието.
Георги Георгиев е одобрен за медиатор по специална процедура на Министерството на правосъдието, като един от документите при кандидатстване е свидетелство за съдимост.
Георги Георгиев е заможен и финансово независим човек, които успешно работи като медиатор, много често и pro bono.
Георги Георгиев изнесе урок по горе-споменатите принципи и схема пред учениците от 11а клас. Учениците останаха много доволно и се наложи да бъдат подканяни от мен в края на часа да си тръгнат за вкъщи. Те имаха доста въпроси и Георги Георгиев постоянно подчертаваше важността на образованието за успешната реализация в живота.
Предлагам Ви да изгледате това предаване на БНТ „Малки истории“, където Георги Георгиев, който Вие нарекохте престъпник се бори и връща деца на майката:

6. Заявявам, че не съм информиран за необходимостта да съгласувам посещение на външно лице в българско училище.

7. Във Вашата заповед № 5302-64 от 08.11.2016 година Вие цитирате чл. 187, т. 8 и т. 10 от КТ, в които се казва:
8. злоупотреба с доверието и уронване на доброто име на предприятието, както и разпространяване на поверителни за него сведения;“ и
10. неизпълнение на други трудови задължения, предвидени в закони и други нормативни актове, в правилника за вътрешния трудов ред, в колективния трудов договор или определени при възникването на трудовото правоотношение.“
Заявявам категорично, че не съм съгласен с горното внушение и считам, че тези две точки неуместно и тенденциозна са цитирани във Вашата заповед.

8. Заявявам, че съм засегнат и обиден от подобно отношение към мен, само няколко дни след вербалната агресия, проявена от Ваша страна към мен по време на оперативка на учителите от училището. Тази Ваша вербална агресия не бе предизвикана с нищо от мен и тя влоши здравословното ми състояние. Кръвното ми налягане на два пъти бе измерено от медицински лица и бе в 120 на 200. Беше ми издаден болничен лист и медицинско освидетелстване.

9. Завявам, че предвид обстоятелствата, проявената вербална агресия от Ваша страна не мога повече да изпълнявам задълженията си като учител в училището. Травмиран съм, имам тревожност и това състояние влошава още повече здравословното ми състояние. Това прави невъзможно оставането ми в училището.

10. Заявявам, че желая да прекратите трудовия ми договор, считано от 15.11.2016 год.
08.11.2016 год.
гр. София                                                                                С уважение:

Не! За нищо не съжалявам!

Comments

Popular posts from this blog

Като няма прокопсия-плюл съм в тази орисия!

Как "увисналата карантия" на един мъж предизвика оживена полемика относно "тежкото положение" на учителството.

Безликото чудовище на държавната администрация ни убива. Войната на един от нас с нея.